مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 18:322022-06-29سياسي

رینگ شبکه آبرسانی در البرز ایجاد می شود


استاندار البرز با تاکید بر اهمیت ایجاد رینگ شبکه آبرسانی استان گفت: ضرورت دارد که افق بلند مدت سیاست آبی استان ترسیم شود تا با استناد به آن زیرساخت های لازم پیش بینی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، عصر امروز در شورای حفاظت از منابع آب استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با بیان اینکه باید الگوی درستی از مصرف آب برای مردم ترسیم شود، گفت: کاهش بارش ها در سال آبی گذشته و استمرار روند خشکسالی در سالیان اخیر موجب شده که منابع آب در کشور آسیب پذیر و محدود شود.

وی ادامه داد: بر این اساس با پیش بینی های صورت گرفته درصدد هستیم که تامین آب شرب مردم استان با وقفه و خللی مواجه نشود ولی در این راستا به جد نیازمند همراهی مردم هستیم.

عبداللهی گفت: صرفه جویی در مصرف آب در حوزه های مختلف مصارف خانگی، کشاورزی و صنعتی مورد انتظار است و متولیان امر باید برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی اقدام کنند.

وی با تاکید بر اهمیت ایجاد رینگ شبکه آبرسانی استان، افزود: ضرورت دارد که افق بلند مدت سیاست آبی استان ترسیم شود تا با استناد به آن زیرساخت های لازم پیش بینی شود.

استاندار البرز گفت: هر محله در استان نیاز به تصفیه خانه دارد، از سوی دیگر باید ایجاد چاه های جذبی، حوضچه های آرامش و بسترهای بازچرخانی آب و تص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رینگ شبکه آبرسانی در البرز ایجاد می شود

رینگ شبکه آبرسانی در البرز ایجاد می شود