مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 18:322022-06-29ورزشي

سازمان لیگ و شائبه دخالت در انتخابات 8شهریور! آیا هرکس بهاروند بخواهد رییس می شود؟


سازمان لیگ به انتشار اخبار مهمی درباره ارتباط یکی از اعضای کمیته انتخابات فدراسیون با این تشکیلات واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ شائبه جدی درباره همکاری فردی به نام مهدی کردانی در سازمان لیگ به وجود آمده است که می تواند در سلامت انتخابات تردید جدی ایجاد کند.

روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد؛ مهدی کردانی عضو کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال برخلاف ادعای یکی از رسانه ها در حال حاضر هیچ سمتی در سازمان لیگ فوتبال ایران ندارد.

این واکنش که با قید کلمه درحال حاضر ، منتشر شده است نشان می دهد این ارتباط حداقل پیش از این وجود داشته است که بازهم نگرانی ها را افزایش می دهد.

در صورت صحت این ادعا ، احتمال نفوذ و تاثیر حیدر بهاروند در انتخابات پیش روی فدراسیون تقویت خواهد شد، کسی که به گواه برخی اعضای مجمع و چهره های سرشناس فعال در فوتبال ایران، سبد رای قابل توجهی در مجمع فدراسیون دارد و کسی که او بخواهد بر کرسی ریاست فدراسیون فوتبال ایران تکیه می زند! سازمان لیگ در ادامه اطلاعیه خود آورده: نامبرده با توجه به توانایی ها و تجاربی که در فوتبال پایه دارد در گذشته به صورت غیرمستمر همکاری هایی با این سازمان داشته است! سازمان لیگ فوتبال ایران در پایان ، به نوعی رسانه ها را تهدید کرده است؛ همواره از نقدهای سازنده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان لیگ و شائبه دخالت در انتخابات 8شهریور! آیا هرکس بهاروند بخواهد رییس می شود؟

سازمان لیگ و شائبه دخالت در انتخابات 8شهریور! آیا هرکس بهاروند بخواهد رییس می شود؟