مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 18:222022-06-29سياسي

صحن و سرای رضوی در سوگ امام جواد(ع) سیاه پوش شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، به مناسبت فرارسیدن 30 ذی القعده سالروز شهادت نهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت جوادالائمه(ع) به همت خادمان آستان قدس رضوی، کتیبه ها و پارچه های مشکی در گوشه و کنار این حریم قدسی نصب شده است.

نصب دو کتیبه بزرگ با عبارت های یا جوادالائمه ادرکنی(ع) و یا جواد ابن الرضا(ع) بر بالای ایوان های دو صحن اصلی انقلاب اسلامی و آزادی و همچنین دور ایوان ها، درب ورودی ها و سقاخانه، سوگ این امام همام را اعلام می کند.

پرچم های سیاه عزا نیز در صحن پیامبر اعظم(ص) حال و هوای حزن و سوگواری ایام شهادت امام جواد(ع) را در دل زائران و مجاورانی که برای عرض تسلیت به محضر حضرت رضا(ع) و شرکت در برنامه های این ایام به حرم مطهر رضوی مشرف شده اند را دوچندان کرده است.

پیش بینی خدمات مورد نیاز زائران دو چایخانه حضرت رضا(ع) در صحن کوثر و باغ رضوان نیز به مناسبت سالروز شهادت امام جواد(ع) در دو شیفت صبح و بعدازظهر آماده پذیرایی از ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت(ع) است.

همچنین به همت معاونت خدمات زائران حرم مطهر رضوی، تمهیدات لازم در حوزه های مختلف از تأمین اقلام مصرفی موردنیاز همچون مُهر نماز و لیوان یک بارمصرف تا فرش آرایی و خدمات بخش صندلی های چرخ دار و زائر برهای برقی و موارد دیگر پیش بینی شده تا زائرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صحن و سرای رضوی در سوگ امام جواد(ع) سیاه پوش شد

صحن و سرای رضوی در سوگ امام جواد(ع) سیاه پوش شد