مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 17:522022-06-29سياسي

ایران از کشورهای زیاده خواه مانند آمریکا انتظار تغییر رفتار ندارد


نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: امیدواریم که آمریکایی ها و اروپایی ها به سمت صداقت در عمل برگردند اما آنچه ما در این مدت دیدیم بدعهدی بوده که البته ما از کشورهای مستکبر و زیاده خواه مانند آمریکا انتظاری نداریم.

- ابراهیم عزیزی نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در مورد رفتار کشورهای غربی در روند ادامه مذاکرات، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران به واسطه گفتان مستحکمی که دارد، از یک پایه منطقی در سیاست خارجی برخوردار است و در موضوع مذاکرات نشان داده که هیچ وقت هراسی از مذاکرات نداشته مانند ملت های آزاده، بر اساس منطق استوار حرکت می کند.

وی در ادامه در زمینه رفتار آمریکایی ها در مذاکرات، گفت: آنچه امروز ما در موضوع مذکرات شاهد هستیم اول سیاسی کاری امریکایی ها، دوم زیادی خواهی آن ها و سوم بی عملی عدم اجرای تعهدات است.

عزیزی با بیان اینکه جمهوری اسلامی مذاکره را برای مذاکره نمی پسندند افزود: جهموری اسلامی مذاکرات را برای رسیدن به اهدافش می پسندند و همیشه از آن استقبال کرده است، امروز مذاکره نیازمند اقدام عملی، تغییر رفتارو نگرش جدید سیاسیون آمریکایی و اروپایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران از کشورهای زیاده خواه مانند آمریکا انتظار تغییر رفتار ندارد

ایران از کشورهای زیاده خواه مانند آمریکا انتظار تغییر رفتار ندارد