مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 17:472022-06-29سياسي

با دستگاه های مقصر در مشکلات «برج خلیج فارس» قاطعانه برخورد می شود


در خصوص مشکلات برج خلیج فارس، با هر مرجعی که به هر طریقی اعم از ترک فعل و ارتکاب تخلفات و جرائم باعث بروز نارسایی های موجود شده اند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، عبدالله آقاعلیخانی به منظور بررسی میدانی جوانب و مشکلات مطرح شده پیرامون برج خلیج فارس قزوین و اخذ توضیح از مسئولان شهری و شهرسازی به اتفاق هیأت همراه از بخش های مختلف برج خلیج فارس بازدید کرد.

آقاعلیخانی در جریان این بازدید با اشاره به اینکه در چنین مسائلی متولیان امر باید پیشگیرانه عمل کنند، اظهار کرد: در خصوص مشکلات برج خلیج فارس، با هر مرجعی که به هر طریقی اعم از ترک فعل و ارتکاب تخلفات و جرائم باعث بروز نارسایی های موجود شده اند، طبق قانون به شدت برخورد خواهد شد.

وی با تاکید بر ضرورت حمایت از امر تولید و پشتیبانی مسئولان از کسب و کارها و مشاغل، افزود: در تصمیمات کارگروه مربوط به رسیدگی ساختمان های نا ایمن باید به منافع و حقوق بهره برداران این برج توجه کرده و از طرفی نیز اصلاح نواقص ایمنی برج مذکور نیز باید تسریع شود.

گفتنی است در خلال این بازدید آقاعلیخانی با حضور در بین کسبه های مستقر در این برج با بیان اینکه هرگونه پیگیری نهاد نظارتی متبوع خود در چارچوب ضوابط و با محوریت تقلیل و یا عدم تحمیل ضرر و زیان به کسب و کارهای این برج صورت خواهد پذیرفت، اطمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با دستگاه های مقصر در مشکلات «برج خلیج فارس» قاطعانه برخورد می شود

با دستگاه های مقصر در مشکلات «برج خلیج فارس» قاطعانه برخورد می شود