مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 17:172022-06-29اقتصادي

«ری را» محصول جدید ایران خودرو در کانون توجه خودرونویسان


گروه صنعتی ایران خودرو با هدف ارایه اطلاعات کامل و صحیح محصول جدید «ری را» به جامعه از طریق رسانه های تخصصی صنعت خودرو، برنامه بازدید از محصول را برگزار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایکوپرس- در این بازدید، مراحل طراحی محصول جدید گروه صنعتی ایران خودرو تشریح شد و اطلاعات و مشخصات فنی آن در اختیار رسانه ها قرار گرفت و امکان عکس برداری و فیلم برداری از محصول برای انتشار گسترده آن در رسانه های تخصصی و اطلاع عموم مردم فراهم شد.

ری را یکی از لوکس ترین و مدرن ترین خودروهای ملی با استانداردها و تجهیزاتی در رده خودروهای مطرح اروپایی و برترین های آسیایی است.

کراس اوور ایران خودرو روی پلتفرم مدرن و جدید این شرکت موسوم به IKP1 توسعه یافته که با تارا آخرین محصول جدید این خودروساز مشترک است.

این خودرو قادر به عبور از تمامی استانداردهای 85 گانه بوده و در زمینه حفظ ایمنی سرنشینان و راننده و همچنین حفظ ایمنی عابر پیاده قابل مقایسه با محصولات خودروسازان مطرح دنیاست.

کراس اوور ریرا ایران خودرو به موتور EF7 پلاس توربوشارژ یا همان TC7 پلاس مجهز شده است.

این موتور 1.

7 لیتری چهار سیلندر 16 سوپاپ توربوشارژ، قادر به تولید 160 اسب بخار قدرت در دور 5000 و 240 نیوتن متر گشتاور در دور 1600 تا 4500 است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ری را» محصول جدید ایران خودرو در کانون توجه خودرونویسان

«ری را» محصول جدید ایران خودرو در کانون توجه خودرونویسان