مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 17:072022-06-29سياسي

افتتاح مخزن ذخیره آب 1600 متر مکعبی در رباط کریم


مخزن ذخیره آب 1600 متر مکعبی الارد و کیکاور در شهرستان رباط کریم افتتاح و به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از رباط کریم، آیین افتتاح مخزن ذخیره آب 1600 متر مکعبی الارد و کیکاور شهرستان رباط کریم ظهر امروز با حضور امام جمعه، نماینده مجلس، فرماندار، مدیر کل آبفای جنوب غرب استان تهران و سایر مسئولین شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

لزوم مدیریت و صرفه جویی در مصرف آب امید احمدی فرماندار رباط کریم در ابتدای این مراسم اظهار کرد: آبفای جنوب غرب استان تهران در تلاش هستند تا مردم مشکلات کم آبی را در منطقه احساس نکنند.

وی با اشاره به تغییر شرایط جوی آب و هوا، کم بارشی، گرمای حاکم و خشکسالی تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به بحث کمبود آب و کم بارشی و خشکسالی و میزان آب کشور باید با صرفه جویی بهینه و مدیریت بتوانیم این برهه از زمان را پشت سر بگذاریم.

فرماندار رباط کریم بیان کرد: طی 61 سال گذشته، امسال با خشکسال ترین سال مواجه هستیم که ان شاءالله با افتتاح و راه اندازی پروژه های آبی و مخازن ذخایر آب در منطقه در سال آینده مشکل کم آبی حل شود.

  وی تاکید کرد: همه با هم باید دست به دست هم دهیم و با مدیریت و صرفه جویی در آب امسال را سپری کنیم و از این بحران کم آبی عبور کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مخزن ذخیره آب 1600 متر مکعبی در رباط کریم

افتتاح مخزن ذخیره آب 1600 متر مکعبی در رباط کریم