مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 17:072022-06-29سياسي

اولین دوره مسابقات بهداری رزم نیروی زمینی سپاه برگزار شد


اولین دوره مسابقات بهداری رزم نیروی زمینی سپاه به میزبانی قرارگاه منطقه ای کربلا نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان خوزستان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، اولین دوره مسابقات بهداری رزم نیروی زمینی سپاه به میزبانی قرارگاه منطقه ای کربلا نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان خوزستان برگزار شد.

بخش های این مسابقه که تیم های راه یافته به این مرحله در آن ها به رقابت پرداختند و چالاکی و سرعت عمل و هماهنگی و خود را به نمایش گذاشتند، عبارت بود از عملیات موسوم به مرکز فرماندهی، امداد بهداشت درمان و انتقال و اجرای میدانی شبکه امداد و نجات، انتقال زمینی و هوایی مجروحان، پست امداد، سامانه جراحی حیات بخش ارزیابی عملکرد تیم ها در میزان سرعت عمل و کیفیت ارائه خدمات پزشکی در وضعیت های قطع شدگی عضو، وضعیت شوک و بسته شدن راه هوایی، ترومای قفسه سینه و ناحیه شکم، موج گرفتگی، پی تی اس دی (اختلالات اضطراب پس از سانحه)، صدمه به ناحیه گردن و.

در این مسابقه که برای نخستین بار در مقیاس نیرویی با محوریت رقابت در عملیات بهداری رزم و زنجیره امداد، بهداشت درمان و انتقال انجام شد، پس از طی مراحل مقدماتی، گردان های برتر از یگان های مختلف از جمله تیپ نیرو مخصوص 15 حسن مجتبی (ع)، تیپ نیروی ویژه صابرین، تی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین دوره مسابقات بهداری رزم نیروی زمینی سپاه برگزار شد

اولین دوره مسابقات بهداری رزم نیروی زمینی سپاه برگزار شد