مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 17:072022-06-29اقتصادي

ثبات در مدیریت به ثبات در اقتصاد و بازار می انجامد


نایب رییس کمیسیون بازار پول و سرمایه اتاق تهران گفت: با توجه به اینکه وزارت صمت مدیریت بخش صنعت، معدن و تجارت و بازار کشور را عهده دار است، نیازمند ثبات در مدیریت است.

- عباس آرگون در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری اظهار داشت: وزارت صمت بخش بزرگی از اقتصاد کشور را بر عهده دارد و با توجه به اینکه این وزارتخانه مدیریت بخش صنعت، معدن، تجارت و بازار کشور را عهده دار است، نیازمند ثبات است.

  وی افزود: در سال های اخیر یکی از مشکلات وزارت صمت بی ثباتی در مدیریت این وزارتخانه بوده است به طوری که در 5 سال گذشته 6 وزیر و سرپرست مسئولیت این وزارتخانه را بر عهده داشته اند و همین موضوع موجب بروز مشکلاتی شده است.

  عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران بیان داشت: وزارتخانه ای که دارای ثبات نباشد چگونه می تواند ثبات در بازار ایجاد کند.

آرگون اظهار داشت: برای اینکه اقداماتی در یک وزارتخانه به ثمر برسد باید در بخش مدیریت آن حداقل برای مدت دو تا چهار سال ثبات وجود داشته باشد زیرا وقتی یک وزیر جابه جا می شود به دنبال آن معاونان نیز تغییر می کنند و همین موضوع موجب می شود برای مدتی در انجام برخی از کارها بی نظمی ایجاد شود.

  وی اظهار داشت: حل برخی از مشکلات ممکن است در اختیار وزارت صمت یا در اختیار وزیر صمت نیست در حالی که این توقع وجود دارد که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبات در مدیریت به ثبات در اقتصاد و بازار می انجامد

ثبات در مدیریت به ثبات در اقتصاد و بازار می انجامد