مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 16:422022-06-29سياسي

نشست کارگروه ICT اکو به میزبانی ایران برگزار شد


دومین نشست کارگروه تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات کشورهای عضو اکو (ECO-ICT) با حضور نمایندگان این کشورها و دبیرخانه اکو به میزبانی ایران به صورت مجازی برگزار شد.

- به گزارش  گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، محمدعلی منتظری به عنوان نماینده صادق عباسی شاهکوه، رییس رگولاتوری، پیام ایشان را در این نشست با عنوان ایجاد چارچوب رگولاتوری برای منطقه اکو ارایه کرد.

در این پیام عنوان شده بود: سازمان همکاریهای اقتصادی (اکو) با عضویت 10 کشور و جمعیتی نزدیک به نیم میلیارد نفر با اشتراکات بسیار فرهنگی، مذهبی و اجتماعی و در اختیار داشتن منابع عظیم تامین و انتقال انرژی، دسترسی به چند آبراه استراتژیک جهانی و امکانات ترانزیتی منحصر به فرد می تواند فرصت های زیادی را در اختیار کشورهای عضو قرار دهد.

معاون راهبردی و توسعه بازار رگولاتوری عنوان کرد: ICT در چند دهه گذشته، محرک اصلی رشد اقتصادی و زیرساخت های لازم برای نوآوری مستمر در تمام صنایع بوده، افزود: تاثیر مقررات و سیاستها بر عملکرد بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات موضوعی مهم در میان ذینفعان این بخش بوده است و در این راستا بایستی چارچوب رگولاتوری به گونه ای باشد که امکان فعالیت بهتر اکوسیستم حوزه ICT را ایجاد کرده و محافظت از منا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست کارگروه ICT اکو به میزبانی ایران برگزار شد

نشست کارگروه ICT اکو به میزبانی ایران برگزار شد