مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 16:222022-06-29اقتصادي

صدور هشدار زرد هواشناسی به کشاورزان و دامداران استان تهران/ پایتخت گرم تر می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، حامد یزدی مهر مدیر کل مدیریت بحران استانداری تهران عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران از صدور هشدار سطح زرد هواشناسی در حوزه کشاورزی در استان تهران خبر داد و اظهار کرد: با توجه به ماندگاری هوای گرم که از امروز چهارشنبه هشتم تیر آغاز و تا روز شنبه 11 تیر ماه ادامه خواهد داشت هشدار سطح زرد گرمای هوا به باغداران و کشاورزان استان تهران صادر شده است.

وی با اشاره به مخاطرات حاصل از افزایش دمای هوا گفت: افزایش مصرف انرژی، احتمال گرمازدگی، احتمال تنش گرمایی محصولات کشاورزی و افزایش آلاینده اوزون از مخاطرات این پدیده هستند.

 مدیر کل مدیریت بحران استانداری تهران با بیان اینکه افزایش گرمای هوا، توجه به بخش کشاورزی و پرورش دام و طیور را بیشتر می طلبد، افزود: به همه کشاورزان، باغداران و دامداران توصیه می شود نسبت به کنترل و تنظیم دما و تهویه در گلخانه ها، دامداری ها و مرغداری ها به دلیل افزایش دمای هوا و ماندگاری هوای گرم تمهیدات لازم را بیاندیشند.

یزدی مهر بیان کرد: انجام آبیاری منظم باغات و مزارع با توجه به نیاز آبی گیاهان و ماندگاری هوای گرم، استفاده از دستگاه هواده در مزارع پرورش ماهی برای تأمین اکسیژن استخرها از موارد مهم دیگر در زمان بحران تداوم گرمای هوا می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور هشدار زرد هواشناسی به کشاورزان و دامداران استان تهران/ پایتخت گرم تر می شود

صدور هشدار زرد هواشناسی به کشاورزان و دامداران استان تهران/ پایتخت گرم تر می شود