مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 15:572022-06-29اجتماعي

اشتغال پایدار جوانان با توسعه آموزش های مهارتی امکان پذیر است


مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان اردبیل به اهمیت آموزش های فنی و حرفه ای پرداخت و گفت: ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان با توسعه آموزش های مهارتی امکان پذیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، رحیم یونسی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت آموزش های مهارتی و جایگاه آن در جامعه اظهار کرد: آسیب های اجتماعی، بیکاری، عدم توانمندی جوانان برای اشتغال، مدرک گرایی و پشت میزنشینی از جمله مواردی بوده که جامعه با آن درگیر است و باید دلایل ریشه ای آن بررسی شود.

وی با بیان این که آموزش مهارت های نوین با رویکرد دانش بنیان در مراکز آموزش فنی وحرفه ای استان اردبیل در حال انجام است، افزود: ما در استان اردبیل در حوزه های صنعتی، خدماتی، فرهنگ و هنر و حوزه گردشگری منطبق بر استانداردهای بین المللی آموزش های مهارتی و فنی وحرفه ای را ارائه می کنیم تا نیروی کار ماهر و مجرب جذب بازار کار شوند.

مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان اردبیل ادامه داد: با برگزاری این دوره ها با رویکرد آموزش های نوین و مهارت های دانش بنیان و همچنین تقویت مؤلفه کارآفرینی در حوزه های مختلف سعی بر این است تا نیروی جوان و فارغ التحصیل دانشگاهی بتوانند از ظرفیت به وجود آمده در افزایش توان تحولات اقتصادی استان استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال پایدار جوانان با توسعه آموزش های مهارتی امکان پذیر است

اشتغال پایدار جوانان با توسعه آموزش های مهارتی امکان پذیر است