مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 15:572022-06-29بين الملل

بررسی بحران افسارگسیخته ساختاری در جنبش صهیونیسم


یک روزنامه عربی با انتشار یادداشتی به بهانه تقویت احتمال برگزاری پنجمین انتخابات ظرف سه سال و نیم اخیر، به بررسی بحران افسارگسیخته در جبنش صهیونیسم پرداخت و نوشت که این بحران ساختاری است نه حزبی.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه های رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه، 29 ژوئن) از انتظارها در تل آویو برای اعلام رسمی انحلال کنست و نخست وزیری یاییر لاپید وزیر امور خارجه فعلی این رژیم تا برگزاری انتخابات زودهنگام خبر می دهند.

 پس از فروپاشی دولت راستگرای ائتلافی نفتالی بنت در اسراییل و تصمیم آن برای انحلال پارلمان (کنست) و رفتن به پنجمین انتخابات ظرف سه سال و نیم اخیر، دیگر برای همه عیان شده است که پروژه صهیونیسم به مرحله زوال خود نزدیکتر شده است.

پروژه صهیونیسم و ابتلا به بحران ساختاری روزنامه العربی الجدید با انتشار یادداشتی تحت عنوان در باب بحران حاکم بر صهیونیسم ، نوشت: این روزها صهیونیسم نیز مانند پروژه های استعماری شهرک سازی، در حال تجربه بحران ساختاری و درگیری پایدار با مردم فلسطین که قربانی این پروژه هستند، است.

صهیونیسم یک حرکت مبتنی بر درگیری همزمان با یک بحران دائمی است اما این بحران فاتحانی است که بیشتر پروژه خود را محقق ساخته اند و با وجود تبدیل شدن به یک قدرت نظامی و اقتصادی بزرگ در منطقه، در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی بحران افسارگسیخته ساختاری در جنبش صهیونیسم

بررسی بحران افسارگسیخته ساختاری در جنبش صهیونیسم