مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 15:422022-06-29سياسي

افتتاح سومین دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی و منابع طبیعی کشور در سمنان


به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سومین دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی و منابع طبیعی کشور ظهر امروز با حضور سیدمجتبی خیام نکویی معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان تحقیقات، ترویج و آموزش کشاورزی، مجید ولدان رییس پارک علم و فناوری کشاورزی و منابع طبیعی، علی خیرالدین معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و عباس گلرو نماینده مردم سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی در سمنان افتتاح شد.

علی حقیقی اصل رییس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان در مورد افتتاح این دهکده فناوری و نوآوری گفت: این دهکده به منظور حمایت از تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین در بخش کشاورزی و منابع طبیعی و در راستای تحقق فرمان مقام معظم رهبری در سال 1401 در سمنان راه اندازی شد.

وی با بیان اینکه این مجموعه با اختصاص 10 هکتار زمین و ابنیه برای استقرار واحدهای فناوری به مساحت یک هزار متر آغاز به کار کرده است، افزود: این مجموعه قابلیت استقرار و پشتیبانی از حدود 40 واحد فناوری را دارا است.

رییس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان اظهار کرد: زیرساخت های مناسب از جمله آزمایشگاه های مجهز، مجموعه کارگاهی اسانس گیری و اراضی قابل بهره برداری توسط فناوران و حضور تیم حرفه ای مشاوران و راهبران حوزه فناوری زمینه مساعدی را برای رشد و توسعه فناوری بخش کشاو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح سومین دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی و منابع طبیعی کشور در سمنان

افتتاح سومین دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی و منابع طبیعی کشور در سمنان