مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 15:422022-06-29اقتصادي

سیمان ارزان شد


به دنبال آنکه چند روز پیش دبیر انجمن سیمان از کاهش قیمت ها در بازار سیمان نسبت به هفته های گذشته خبر داد، مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صمت اعلام کرد به دلیل فزونی عرضه هفتگی سیمان نسبت به عرضه در بازار، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازنابناک به نقل از ایسنا، چند روز پیش دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان از افزایش عرضه و کاهش قیمت سیمان در بازار خبر داد و گفت: به دنبال شایعه پراکنی کمبود برق واحد های سیمانی، قیمت سیمان در بورس کالا و سپس در بازار آزاد با افزایش مواجه شد؛ اما با توافق وزارت نیرو، برق سیمانی ها برای تولید پنج میلیون تن در ماه مدیریت شده تامین خواهد شد.

این مدیریت توزیع علاوه بر اینکه می توانیم کوره ها را مدیریت کنیم تا متوقف نشود نیز می توان به میزانی که قابلیت تولید وجود دارد، سیمان تولید کنیم.

بر این اساس علاوه بر اینکه تولید بر روی روال افتاد، در بورس کالا نیز، با توجه به افزایش عرضه و معاملات، عرضه و تقاضا متعادل شده که منجر به کاهشی شدن قیمت ها شده است.

در هفته جاری حدودا 20 الی 30 درصد نسبت به هفته گذشته قیمت ها کاهشی شده اند.

هر کیسه سیمان 7000 تومان ارزان شد امروز (چهارشنبه) نیز سیف الله امیری- مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صمت- نیز در این رابطه اعلام کرد: در حالیکه تقاضا برای سیمان 850 هزار تن بود، یک میلیون و 250 هزار تن در ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیمان ارزان شد

سیمان ارزان شد