مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 15:422022-06-29بين الملل

حرکت بعدی پوتین چیست؟


با سقوط سوردونتسک طی هفته گذشته در اوکراین، کشور های غربی می اندیشند که رییس جمهوری روسیه چه فکری در قبال جنگ در این کشور، پیامد های سیاست های خود در مورد آمریکا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، هارلان اولمان، یک کارشناس اندیشکده شورای آتلانتیک در مطلبی که از سوی پایگاه هیل منتشر شد، نوشته است: غرب هرگز عمق کینه و خصومت ولادیمیر پوتین در قبال خودش را تا زمانی که خیلی دیر شد، به طور کامل درک نکرد و این سوال مطرح است که آیا آمریکا و ناتو در قابلیت اوکراین برای مقاومت نشان دادن مبالغه کرده و عزم مسکو برای داشتن پشت کار و پیروزی در این جنگ را دست کم گرفته اند؟ فرض کنید پوتین، رییس جمهوری روسیه بر این باور است که نه تنها بر اوکراین، بلکه بر آمریکا، ناتو و اتحادیه اروپا نیز برتری دارد.

این مزیت های احتمالی استراتژیک، اقتصادی، تاکتیکی و نظامی که پوتین ممکن است آنها را ببیند، چیست؟ اول اینکه پوتین در جنگ علیه اوکراین، برتری در اندازه و کمیت دارد.

صرف نظر از اینکه مقاومت اوکراین چقدر قهرمانانه بوده، این مقاومت به ویژه با افزایش تلفات و کاهش ذخایر تسلیحات و لجستیک نامحدود نیست.

ثانیاً، پوتین بی تردید، درست یا نادرست، ضعف ها و ایراداتی را در ائتلاف غرب می بیند که به مرور زمان قرار نیست مهار شوند و می تواند از آنها بهره برداری ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت بعدی پوتین چیست؟

حرکت بعدی پوتین چیست؟