مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 15:222022-06-29سياسي

آیت الله جنتی: با شهادت امثال شهید بهشتی اسلام و انقلاب حفظ شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان صبح امروز چهارشنبه 8 تیرماه 1401 در جلسه این شورا ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت امام جواد (ع) گفت: - دبیر شورای نگهبان گفت: دشمنان با به شهادت رساندن امثال شهید بهشتی تصور می کردند به اهداف خود می رسند، اما سخت در اشتباه بودند چراکه با شهادت آن ها اسلام و انقلاب حفظ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان صبح امروز چهارشنبه 8 تیرماه 1401 در جلسه این شورا ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت امام جواد (ع) گفت: از خداوند بزرگ می خواهیم توفیق پیروی از ائمه بزرگوار را به ما عنایت فرماید تا بتوانیم در شرایط مختلف، وظیفه خود در جبهه حق که همان راه و روش ائمه است، را به درستی انجام دهیم.

وی در ادامه به تبیین گوشه ای از فضائل و ویژگی های امام جواد (ع) اشاره و تصریح کرد: امامت حضرت امام جواد (ع) در دوران کودکی آزمون بزرگی برای جامعه اسلامی بود که برخی از خواص از این آزمون سربلند بیرون نیامدند و برخی دیگر بصیرت شان در این آزمون آشکار شد و عاقبت به خیر شدند.

جنتی با بیان اینکه مبارزه با انحرافات اعتقادی و فرقه ای که در زمان آن حضرت به وجود آمده بود، از ویژگی های بارز امام جواد (ع) است، تاکید کرد: ایشان همچنین به ما آموختند راه خنثی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله جنتی: با شهادت امثال شهید بهشتی اسلام و انقلاب حفظ شد

آیت الله جنتی: با شهادت امثال شهید بهشتی اسلام و انقلاب حفظ شد