مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 15:172022-06-29اقتصادي

سیمان سمنگان خراسان شمالی با هزار و 500 میلیارد تومان تسهیلات احیا می شود


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: در سفر دولت به استان، تامین و پرداخت یکهزار و 500 میلیارد تومان اعتبار تسهیلاتی برای احیای سیمان سمنگان استان در شهرستان مانه و سملقان مصوب شد که امید می رود گامی برای توسعه این استان باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز حسین حاجی بگلو، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: در سفر دولت به استان، تامین و پرداخت یک هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار تسهیلاتی برای احیای سیمان سمنگان استان در شهرستان مانه و سملقان مصوب شد که امید می رود گامی برای توسعه این استان باشد.

وی گفت: در صورتی که آستان قدس رضوی به هر علت نتواند برای احیای سیمان سمنگان پای کار باشد وزارت صمت در این زمینه پیگیری هایی لازم را دارد زیرا رویکرد و همت دولت بر احیای این واحد صنعتی ناتمام استان است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی افزود: مردم استان بویژه مانه و سملقان منتظر احیای این واحد صنعتی هستند که امید می رود با رویکرد دولت سیزدهم، محقق شود.

حاجی بگلو درباره مشکل تامین ماده اولیه در کارخانه آلومینای ایران در شهرستان جاجرم، گفت: بخش زیادی از ماده معدنی مورد نیاز آلومینای ایران از معدن تاش در استان سمنان برداشت می شد اما برداشت این ماده معدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیمان سمنگان خراسان شمالی با هزار و 500 میلیارد تومان تسهیلات احیا می شود

سیمان سمنگان خراسان شمالی با هزار و 500 میلیارد تومان تسهیلات احیا می شود