مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 15:072022-06-29سياسي

زائران اربعین حسینی در سامانه سماح حج و زیارت ثبت نام کنند


معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان گفت: سامانه سماح حج و زیارت از روز جمعه برای ثبت نام زائران اربعین بازگشایی خواهد شدو از زائران خواهشمندیم که در این سامانه ثبت نام کنند تا امکان برنامه ریزی برای مدیران در این ایام فراهم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، ولی الله حیاتی معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان امروز در پنجمین جلسه ستاد ویژه اربعین حسینی استان اظهار کرد: مرز شلمچه همانند سنوات گذشته به عنوان مرز انحصاری عبور اتباع کشورهای خارجه به سوی عتبات مقدسه عالیات است؛ بنابراین بررسی و زمانبندی جهت اجرای مسائل زیرساختی در این جلسه مورد تأکید قرار گرفت.

وی افزود: به دلیل قرارگیری رویداد اربعین در تابستان تأمین یخ، سایه بان و مه پاش از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است برهمین اساس در این زمینه برنامه ریزی های لازم صورت پذیرفت.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان گفت: شهرستان های معینی برای دو مرز شلمچه و چذابه انتخاب شدند که این شهرستان ها با محوریت فرمانداران از شنبه عملیات اجرایی فعالیت های خود را در این دو مرز انجام خواهند داد.

وی ادامه داد: در حوزه‎ های مختلف کمیته های هفده گانه ای که در ستاد اربعین استان وجود دارد؛ فعالیت های خود را تشریح کردند؛ امید است که بتوانیم با برنامه ریزی های صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زائران اربعین حسینی در سامانه سماح حج و زیارت ثبت نام کنند

زائران اربعین حسینی در سامانه سماح حج و زیارت ثبت نام کنند