مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 14:572022-06-29اجتماعي

آموزش ها در آینده ترکیبی از شیوه حضوری و مجازی است


معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: نگاه به آینده فضاهای آموزشی، دو بعدی است و آموزش ها در آینده ترکیبی از شیوه حضوری و مجازی خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در گردهمایی مدیران کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان ها، گفت: تشکیل این جلسه مشترک فرصت مغتنمی است تا بتوانیم مشکلات و چالش های دوره ابتدایی در حوزه فضاهای آموزشی را براساس راهکارهای موجود بیان کنیم.

وی با ابراز امیدواری در خصوص کسب نتایج مطلوب در این نشست که متمرکز بر احداث فضاهای آموزشی مخصوص دوره ابتدایی است، خاطر نشان کرد: در تصویر بزرگ تر هدف همه ما این است که کودکان این سرزمین در مدارس، مفاهیم اساسی را بیاموزند و برای آینده و ساختن کشور تربیت شوند.

حکیم زاده با اشاره به اینکه در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش دوره ابتدایی در اولویت تخصیص منابع و برنامه ریزی هاست، افزود: این امر موضوع مهم و چند وجهی است که در مدرسه سازی نیز مورد توجه قرار گرفته است که نباید از آن به سادگی گذشت، لذا باید نگاه توسعه محور و بنیادی در ایجاد فرصت و فضای یادگیری به این دوره آموزشی داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش ها در آینده ترکیبی از شیوه حضوری و مجازی است

آموزش ها در آینده ترکیبی از شیوه حضوری و مجازی است