مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 14:572022-06-29بين الملل

رایزنی های گسترده برای انتخاب رییس جمهور جدید عراق


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، غیاث السورجی یکی از اعضای اتحادیه میهنی کردستان عراق با اشاره به اینکه تحرکات سیاسی و جلسات مستمری در زمینه انتخاب رییس جمهور و تشکیل دولت جدید وجود دارد، - یکی از اعضای اتحادیه میهنی کردستان عراق از رایزنی های جاری در زمینه انتخاب رییس جمهور جدید این کشور، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، غیاث السورجی یکی از اعضای اتحادیه میهنی کردستان عراق با اشاره به اینکه تحرکات سیاسی و جلسات مستمری در زمینه انتخاب رییس جمهور و تشکیل دولت جدید وجود دارد، از گشایشی خبر داد که در این زمینه طی روز های آتی رخ خواهد داد.

السورجی با اشاره به جلسات بافل طالبانی، رییس اتحادیه میهنی کردستان با رهبران هیئت هماهنگی ، عزم و بابلیون ، در منزل جلال طالبانی رییس جمهوری فقید عراق، که با هدف برون رفت از بحران سیاسی و توافق درباره تشکیل دولت جدید عراق برگزار شد، اعلام کرد: در جریان نشست های بافل طالبانی با احزاب مذکور بر ضرورت تسریع در تشکیل دولت جدید تاکید شد.

السورجی گفت: طی روز های آتی موعد جلسه پارلمان برای رای گیری درباره انتخاب رییس جمهور مشخص خواهد شد.

نوعی خوش بینی درباره حل و فصل پرونده انتخاب رییس جمهور و حرکت به سمت تشکیل دولت جدید وجود دارد و اینکه این مدت زمان زیادی به طول نیانج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی های گسترده برای انتخاب رییس جمهور جدید عراق

رایزنی های گسترده برای انتخاب رییس جمهور جدید عراق