مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 14:472022-06-29بين الملل

اظهارنظر عجیب جانسون درباره پوتین


یه گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس در اظهارنظری عجیب درباره ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه اعلام کرد که چنانچه پوتین زن بود، - نخست وزیر انگلیس در مصاحبه ای با تلویزیون آلمان، اظهارنظری عجیب و بی سابقه در قبال رییس جمهور روسیه و عملیات ویژه نظامی وی در اوکراین را مطرح کرد.

یه گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس در اظهارنظری عجیب درباره ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه اعلام کرد که چنانچه پوتین زن بود، عملیات ویژه نظامی خود در روسیه را آغاز نمی کرد.

جانسون در این باره و در مصاحبه با تلویزیون ZDF آلمان گفت: اگر پوتین یک زن بود، که خب معلوم است که نیست، اما اگر بود، من واقعاً گمان نمی کنم که این جنگ و تهاجم مردسالارانه دیوانه وار را آغاز می کرد.

واکنش کرملیناظهارات نخست وزیر انگلیس واکنش کرملین را در پی داشت.

در همین رابطه، دیمیتری پسکوف سخنگوی رییس جمهور روسیه به طور تلویحی و با اشاره به زیگموند فروید پدر علم روانشناسی در پاسخ به سوال خبرنگاری در این باره گفت: فروید پیر در زمان حیاتش آرزوی چنین موضوعی برای تحقیق درباره اش را داشت!جانسون چند روز پیش و در طول نشست سران گروه هفت (G 7) که در آلمان برگزار شد، هنگامی که با دیگر رهبران کشور های عضو بر سر میز نشسته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارنظر عجیب جانسون درباره پوتین

اظهارنظر عجیب جانسون درباره پوتین