مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 14:422022-06-29حوادث

تکریم شهروندان اولویتی مهم در ارتقای امنیت اجتماعی است


رییس دادگستری شهرستان محلات تکریم شهروندان و تسهیل در رسیدگی به مطالبات آنان را اولویتی مهم در ارتقای امنیت اجتماعی دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از محلات محمد حسینی ظهر امروز در  دیدار با فرمانده انتظامی این شهرستان که به مناسبت هفته قوه قضاییه انجام شد بیان داشت: در سایه تعامل دوجانبه پلیس و دستگاه قضایی، امنیتی در خور و منزلت مردم ایجاد شده و گسترش تعاملات بین دو دستگاه باعث سرعت بخشیدن به روند رسیدگی به پرونده های قضایی شده است.

  وی با بیان اینکه شغل پلیس بسیار مقدس است افزود: این سبزپوشان برای پاسداری از مرز و بوم کشور چه در داخل و چه در مرزهای کشور قاطعانه و با از خودگذشتگی در راه اعتلای نظم و امنیت از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

  رییس دادگستری شهرستان محلات با تقدیر از تعامل خوب پلیس با دستگاه قضایی در این شهرستان خاطر نشان کرد: تکریم شهروندان و تسهیل در رسیدگی به مطالبات آنان اولویتی مهم در ارتقای امنیت اجتماعی است  عباس محمدرضایی فرمانده انتظامی شهرستان محلات نیز در این دیدار ضمن تبریک هفته قوه قضاییه از تعامل خوب مقامات قضایی با ضابطین فرماندهی انتظامی شهرستان محلات تقدیر کرد و گفت: بسیاری از پرونده های قضایی تشکیل شده در مقرهای انتظامی این فرماندهی با دستورات صریح و روشن مقامات قضایی به سهولت انجام و باع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکریم شهروندان اولویتی مهم در ارتقای امنیت اجتماعی است

تکریم شهروندان اولویتی مهم در ارتقای امنیت اجتماعی است