مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 14:322022-06-29اجتماعي

نخستین رویداد ملی «مدارس آینده» مهرماه امسال برگزار می شود


نخستین رویداد ملی «مدارس آینده» با محوریت نقش فناوری­ های نو در فضاهای آموزشی، تربیتی و ورزشی، مهرماه 1401 برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در نظر دارند در راستای اجرایی کردن شعار سال 1401(تولید؛ دانش­ بنیان، اشتغال ­آفرین) و بر مبنای اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و برنامه زیرنظام تأمین فضا، تجهیزات و فناوری،  نخستین رویداد ملی مدارس آینده  با محوریت نقش فناوری­ های نو در فضاهای آموزشی، تربیتی و ورزشی را در مهر ماه سال جاری برگزار کنند.

این رویداد در دو بخش  محیط کالبدی فضاهای آموزشی  و  تجهیزات و فناوری ­های آموزشی(نرم افزار / سخت افزار) در مدارس آینده  و با مشارکت شرکت­ ها و مؤسسات دانش ­بنیان، شرکت ­های مهندسین مشاور، محققان و صاحبان ایده و مراکز تحقیقاتی/ آموزشی و با هدف شناسایی فناوری و دانش روز ساخت فضاهای آموزشی و در جهت حمایت از طرح های برگزیده و اجرای طرح های منتخب رویداد در مدارس صورت خواهد پذیرفت.

هر کدام از شرکت کنندگان می ­توانند در محورهای هفت­گانه که در فراخوان رویداد ذکر شده است، بدون محدودیت در تعداد محورهای انتخابی شرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین رویداد ملی «مدارس آینده» مهرماه امسال برگزار می شود

نخستین رویداد ملی «مدارس آینده» مهرماه امسال برگزار می شود