مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 13:522022-06-29سياسي

استعداد و ظرفیت های نیروی انسانی سیستان وبلوچستان در کشور کم نظیر است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو، صادق خیاطیان در مراسم افتتاح اولین نمایشگاه محصولات دانش بنیان، فناور و خلاق سیستان و بلوچستان در زاهدان اظهار داشت: - رییس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری: استعداد و ظرفیت های زیرساختی و نیروی انسانی موجود در پارک علم و فناوری سیستان وبلوچستان نسبت به کل کشور کم نظیر و بسیار فوق العاده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو، صادق خیاطیان در مراسم افتتاح اولین نمایشگاه محصولات دانش بنیان، فناور و خلاق سیستان و بلوچستان در زاهدان اظهار داشت: پارک علم و فناوری سیستان وبلوچستان به لحاظ دارا بودن زیرساخت های مناسب و نیروی انسانی متخصص و کارآمد نسبت به کل کشور ظرفیت کم نظیر و بسیار فوق العاده ای دارد که این امرو وظیفه ما را سنگین و دوچندان می کند.

وی افزود: این شرکت ها با تمام توان مشغول به فعالیت و تولید هستند که وظیفه ماست که از شرکت های دانش بنیان، فناور و خلاق حمایت کرده و تلاش کنیم در عرصه فناوری و استفاده متناسب از این ظرفیت ها در کشور کارهای موثری انجام دهیم.

وی تاکید کرد: پارک های علم و فناوری و مراکز و رشد و فناور در سراسر کشور و به ویژه در سیستان وبلوچستان پذیرای علاقه مندان این حوزه است که دولت نیز مکلف شده تا زیرساخت های لازم در این خصوص را مهیا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعداد و ظرفیت های نیروی انسانی سیستان وبلوچستان در کشور کم نظیر است

استعداد و ظرفیت های نیروی انسانی سیستان وبلوچستان در کشور کم نظیر است