مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 13:022022-06-29سياسي

رییسی: دولت سیزدهم در سیاست خارجی برنامه ویژه ای برای توسعه روابط همسایگی دارد


دولت سیزدهم در عرصه سیاست خارجی برنامه ویژه ای برای توسعه روابط همسایگی دارد و روابط ایران و ترکمنستان در همین راستا بر پایه همکاری های گسترده و بر اساس اعتماد متقابل به سرعت در حال گسترش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور که به منظور شرکت در ششمین اجلاس سران کشورهای ساحلی خزر به ترکمنستان سفر کرده است، در اولین بخش از برنامه های خود با قربانقلی بردی محمداف، رییس مجلس مصلحت خلق شورای ملی ترکمنستان دیدار کرد.

رییس جمهور در این دیدار با اشاره به فرارسیدن سی امین سال 30 برقراری روابط دیپلماتیک بین دو کشور گفت: روابط تهران و عشق آباد با تدابیر خردمندانه جنابعالی در سال های گذشته همواره روندی رو به گسترش داشته است.

رییسی با بیان اینکه دو کشور ظرفیت های مناسبی برای ارتقای سطح همکاری با یکدیگر دارند، اظهار داشت: دولت سیزدهم در عرصه سیاست خارجی برنامه ویژه ای برای توسعه روابط همسایگی دارد و روابط ایران و ترکمنستان در همین راستا بر پایه همکاری های گسترده و بر اساس اعتماد متقابل به سرعت در حال گسترش است.

قربانقلی بردی محمداف رییس مجلس مصلحت خلق شورای ملی ترکمنستان نیز در این دیدار با قدردانی از تلاش های دولت ایران در چند ماه گذشته برای تحکیم و گسترش روابط با این کشور، تصریح کرد: دو ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: دولت سیزدهم در سیاست خارجی برنامه ویژه ای برای توسعه روابط همسایگی دارد

رییسی: دولت سیزدهم در سیاست خارجی برنامه ویژه ای برای توسعه روابط همسایگی دارد