مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 12:372022-06-29ورزشي

نصرتی: تراکتور هر چه زودتر تمریناتش را آغاز کند/ وضعیتم هنوز مشخص نیست


محمد نصرتی در گفت و گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: وضعیت قیمت های بازیکنان طوری شده که باشگاه های خصوصی قادر نیستند با باشگاه های دولتی رقابت کنند و باشگاه تراکتور هم نتوانسته فعلا در فصل نقل و انتقالات انتظارات را برآورده کند.

وی گفت: به نظر من باشگاه تراکتور نباید زمان را ازا دست دهد و هر چه سریع تر تمرینات خود را آغاز کند و قطعا علاوه بر اینکه فرصتی برای ظهور استعدادهای فوتبال تبریز، خصوصا در تیم های پایه تراکتور فراهم می شود بازیکنان دیگر هم در سایه تمرینات جذب تیم شده و شرایط تیم از وضعت فعلی به مراتب بهتر خواهد بود.

کاپیتان سابق تیم تراکتور بیان کرد: چیزی که از برانکو آموختم استفاده از فرصت ها حتی در محدودیت ها بود و زمانی که پنجره باشگاه پرسپولیس بسته بود، با سیاست های برانکو مبنی بر استفاده حداکثری از ظرفیت های باشگاه، شاهد حضور تیمش در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد.

نصرتی در مورد قربان بردیف گفت: من شناخت چندانی از وی ندارم و نقل قول سردار را در مورد وی بیان کردم و با شرایط فعلی شاید وی هم پا پیش نگذارد.

مربی فصل گذشته تیم تراکتور در مورد وضعیت خود گفت: هنوز صحبتی با من نشده است و اینکه من باشم یا نباشم مهم نیست و ای کاش باشگاه تراکتور همانند باشگاه های بزرگ دنیا همچون بایرن مونیخ ، بارسلونا ، آث میلان و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصرتی: تراکتور هر چه زودتر تمریناتش را آغاز کند/ وضعیتم هنوز مشخص نیست

نصرتی: تراکتور هر چه زودتر تمریناتش را آغاز کند/ وضعیتم هنوز مشخص نیست