مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 12:172022-06-29سياسي

برنامه های ملی تور فناوری و دستیار فناوری در دانشگاه جامع علمی کاربردی اجرا می شود


سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی از اجرای دو برنامه ملی حوزه فناوری در این دانشگاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، علی صدر سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: در راستای تحقق فرمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و با هدف فرهنگ سازی، ترویج و توسعه نوآوری و فناوری در سطح کشور، اجرای برنامه های ملی تور فناوری و دستیار فناوری با همکاری معاونت نوآوری و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و پارک های علم و فناوری سراسر کشور در سطح دانشگاه برگزار می شود.

وی در ادامه اظهار داشت: با ابلاغ طرح دستیار فناوری توسط معاونت نوآوری و فناوری وزارت عتف، مراتب در دستور کار این دانشگاه قرار گرفت و با پیگیری به عمل آمده، تاکنون 31 تفاهم نامه های همکاری میان واحدهای استانی دانشگاه و پارک های علم و فناوری سطح کشور منعقد شده است.

صدر افزود: برنامه ملی تور فناوری با هدف تعامل مناسب تر با زیست بوم اقتصاد دانش بنیان از طریق انجام بازدید از واحدهای فناور مستقر در پارک های علم و فناوری در دانشگاه آغاز شده است.

وی ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزی مناسب مراکز آموزش علمی کاربردی و هماهنگی واحدهای استانی دانشگاه بتوانیم در سالی که به عنوان تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های ملی تور فناوری و دستیار فناوری در دانشگاه جامع علمی کاربردی اجرا می شود

برنامه های ملی تور فناوری و دستیار فناوری در دانشگاه جامع علمی کاربردی اجرا می شود