مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 11:322022-06-29اجتماعي

آموزش 8 هزار البرزی در دوره های مهارتی فنی حرفه ای


8 هزار و 269 نفر از اقشار مختلف استان البرز در 3ماهه اول امسال در مراکز دولتی و آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای استان، آموزشهای مهارتی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور را فرا گرفتند.

- بهزاد غفاری، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: آموزشهای فنی و مهارتی در بخش های مختلف دولتی و آموزشگاههای آزاد بخش خصوصی در خوشه های خدمات، فرهنگ و هنر ، صنعت و کشاورزی اجرا شده است.

  مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز افزود: 4 هزار و 245 نفر دوره در بخش های آموزشی دولتی از جمله پادگان، زندان، سکونتگاههای غیر رسمی، کارگاه مهارت آموزی در محیط واقعی کار، کارگاه ثابت شهری، روستا، سیار شهری، اصناف، مراکز جوار کارگاهی، ضمن کار و مراکز درمانی تحت پوشش بهزیستی و 4 هزار و 24 نفر دوره نیز در آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای استان صورت گرفته است.

  غفاری با بیان اینکه مهارت آموزی مهمترین پشتوانه جهت اشتغال پایدار و رونق تولیدات داخلی با کیفیت می باشد خاطرنشان کرد: با عنایت به اینکه استان البرز استانی با نرخ مهاجرت بالا، برخوردار از صنایع بزرگ و جمعیت جوان می باشد، برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای در راستای تحقق شعار سال مقام معظم رهبری و تربیت و آموزش منابع انسانی کارآمد برای ورود به عرصه تولید و اشتغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش 8 هزار البرزی در دوره های مهارتی فنی حرفه ای

آموزش 8 هزار البرزی در دوره های مهارتی فنی حرفه ای