مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 11:272022-06-29اقتصادي

تشریح آخرین وضعیت اعتبارات سفر رییس جمهور به قم


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی قم با اشاره به سرمایه گذاری 196 میلیارد تومانی ستاد اجرایی فرمان امام در قالب سفر رییس جمهوری به قم، تصریح کرد: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم حسن نادری در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به سفر دی ماه سال گذشته دولت به قم، گفت:  در قالب سفر سال گذشته رییس جمهوری به این استان 147 مصوبه برای اجرا توسط  26 وزارتخانه و دستگاه اجرایی تصویب شده است.

وی اظهار کرد: از این بین 19 مصوبه در خصوص مباحث تسهیلاتی و سرمایه گذاری، 76 مصوبه اعتباری و 52 مصوبه نیز در زمینه مجوزی و تعیین تکلیفی بوده است.

 رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی قم با اشاره به تامین منابع مصوبات سفر رییس جمهوری به قم، تصریح کرد: یکهزار و 345 میلیارد تومان از اعتبارات این سفر توسط سازمان برنامه و بودجه، 110 میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی، 60 میلیارد تومان از طریق وزارت نفت، 26 میلیارد تومان بنیاد مستضعفان، 440 میلیارد تومان توسط دستگاه های اجرایی و وزارتخانه های مربوطه، 196 میلیارد تومان ستاد اجرایی فرمان امام و 13 هزار و 231 میلیارد تومان از طریق تسهیلات بانکی تامین خواهد شد.

نادری اضافه کرد: همچنین در قالب این سفر 32.

5 میلیون دلار سرمایه گذاری ارزی از صندوق توسعه ملی با عاملیت یکی از بانک ها برای احداث طرح تولیدی پارچه چادر مشکی نهایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح آخرین وضعیت اعتبارات سفر رییس جمهور به قم

تشریح آخرین وضعیت اعتبارات سفر رییس جمهور به قم