مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 10:472022-06-29اجتماعي

تمدید مهلت ثبت نام دوره های کارشناسی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی کرمان


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمان از تمدید ثبت نام پذیرش دوره های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان کرمان تا 14 تیرماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محسن شمسی اظهار داشت: ثبت نام داوطلبان دوره های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای ناپیوسته نظام آموزش مهارتی مهرماه 1401 دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان کرمان برای حدود 80 کدرشته تا 14 تیرماه تمدید شد.

 رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمان ادامه داد: علاقه مندان به رشته های مختلف، برای ثبت نام و اطلاع از رشته های تحصیلی دوره های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای ناپیوسته دانشگاه و ثبت نام در پذیرش می توانند در مهلت مقرر به صورت حضوری به مراکز موجود در استان مراجعه و یا به سایت سازمان سنجش به آدرس www.

sanjesh.

org و یا سایت دانشگاه جامع علمی کاربردی به آدرس www.

uast.

ac.

ir  مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه جامع علمی کاربردی استان، دارای 12 مرکز آموزش علمی کاربردی با 80 رشته متنوع است، عنوان کرد: سیرجان، شهربابک، زرند و بم دارای 5 مرکز آموزشی و شهر کرمان، 7 مرکز آموزشی، از 12 مرکز آموزشی علمی کاربردی در استان کرمان را به خود اختصاص داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت ثبت نام دوره های کارشناسی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی کرمان

تمدید مهلت ثبت نام دوره های کارشناسی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی کرمان