مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 10:322022-06-29سياسي

خانه های تاریخی تبریز توسط ادارات تسخیر شده است/ از خواهش تا الزام شهردار تبریز


رییس کمیسیون سرمایه گذاری،گردشگری و بهبود فضای کسب و کار شورای اسلامی شهر تبریز گفت: رویه غلطی که در گذشته اتفاق افتاده این است که خانه های تاریخی به کاربری های اداری داده شده در همین اساس کمیسیون خواهان متوقف شدن این روند بوده تا در آینده با مشکلات جدی مواجه نشویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، سیدکاظم زعفرانچی لر صبح روز چهارشنبه در سی و پنجمین جلسه کمیسیون سرمایه گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار اظهار داشت: یخچال قائم مقام به عنوان یکی از مقاصد گردشگری شهر تبریز بوده که می توان از آن محل درآمدی هایی را کسب کرد، ما میتوانیم با رفع مانع از ظرفیت موجود این محل استفاده کنیم.

وی افزود: موثرترین و سریعترین راه حل برای تعیین تکلیف این پرونده را باید یافته و نسبت به آن اقداماتی اتخاذ نماییم.

علی نوای باغبان، نائب رییس کمیسیون سرمایه گذاری،گردشگری و بهبود فضای کسب و کار شورای اسلامی شهر تبریز نیز در این جلسه اظهار کرد: تعیین تکلیف پرونده یخچال قائم مقام باید یکی از دغدغه های جدی شهرداری باشد و سریعا به هر اقدامی که در این خصوص لازم است انجام گیرد.

نائب رییس کمیسیون سرمایه گذاری،گردشگری و بهبود فضای کسب و کار شورای اسلامی شهر تبریز در ادامه سخنان خود ابراز کرد: شتاب دهی به اقدامات در راستای تعیین تکلیف پرونده این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه های تاریخی تبریز توسط ادارات تسخیر شده است/ از خواهش تا الزام شهردار تبریز

خانه های تاریخی تبریز توسط ادارات تسخیر شده است/ از خواهش تا الزام شهردار تبریز