مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 10:272022-06-29سياسي

راه اندازی درمانگاه ناباروری در بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) رفسنجان


رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: به زودی درمانگاه ناباروی سطح یک و دو در محل درمانگاه های بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) با حضور اساتید فوق تخصص و همراهی بیمه ها راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، وحید محمدی شاهرخی امروز در جمع خبرنگاران در خصوص برنامه های مرکز بهداشت شهرستان رفسنجان برای طرح جوانی جمعیت اظهار کرد: در حوزه معاونت بهداشتی مسائل آموزشی و پژوهشی و مسائل درمانی در کلینیک ناباروری مد نظر بوده و کارگره هایی تشکیل شده است که امیدواریم با برنامه هایی که داریم به هدفی که مقام معظم رهبری ترسیم کردند و خواهان جوانی جمعیت کشورمان هستند، دست پیدا کنیم، که نتیجه و ماحصل کار ما سال آینده مشخص می شود که برنامه هایمان تا چه میزان در افزایش نرخ رشد جمعیت اثرگذار بوده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی و آگاهی دادن به خانواده ها و نسل جوان تصریح کرد: فرهنگ سازی و اطلاع رسانی باید از مدارس با کمک دانش آموزان و دانشگاه ها با همراهی دانشجویان صورت گیرد.

یک سری اطلاعات اشتباه به زوج هایی که در شرف ازدواج هستند، از طریق فضای مجازی داده می شود که موجب ترس آنان برای فرزندآوری می شود در حالی که مطمئنا مسأله باروری و شیردادن از نظر سلامت روحی و جسمی برای زنان مفید بوده و به اثب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی درمانگاه ناباروری در بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) رفسنجان

راه اندازی درمانگاه ناباروری در بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) رفسنجان