مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 10:272022-06-29دانش

وزارت علوم و بنیاد ملی نخبگان مکلف به تهیه آمار خروج نخبگان شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، منصور کبگانیان دبیر ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره جلسه 164 ستاد شورای راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: - دبیر ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: چون ارقام متفاوتی از جابجایی و خروخ نخبگان ارائه می شود، قرار شد که وزارت علوم و بنیاد نخبگان به کمک یکدیگر آمار دقیقی را تهیه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، منصور کبگانیان دبیر ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره جلسه 164 ستاد شورای راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جلسه دو موضوع مهم مطرح بود که شامل زیست فناوری و المپیاد ها بود.

البته خارج از دستور مطالبی با حضور وزیر علوم و رییس بنیاد ملی نخبگان ارائه و تاکید شد که آمار متقنی از جابجایی یا خروج نخبگان تهیه شود، چون ارقام متفاوتی ارائه می شود قرار شد که این دو نهاد به کمک یکدیگر آمار دقیقی را ارائه دهند.

وی با اشاره به موضوع زیست فناوری که به عنوان دستور اول ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور مطرح شد، افزود: در این جلسه قانعی دبیر ستاد زیست فناوری گزارشی ارائه داد، زیست فناوری از اولویت های بند الف نقشه جامع علمی کشور و یکی از مزیت های نسبی کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت علوم و بنیاد ملی نخبگان مکلف به تهیه آمار خروج نخبگان شدند

وزارت علوم و بنیاد ملی نخبگان مکلف به تهیه آمار خروج نخبگان شدند