مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 10:172022-06-29اقتصادي

دولت پیام مجلس برای تغییر در وزارت صمت را دریافت کرد


لطف اله سیاهکلی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه هدف ما از استیضاح وزیر صمت، سیاسی نبود، گفت: دولت پیام مجلس مبنی بر اینکه اداره این وزارتخانه با وزیر کنونی امکان پذیر نیست را دریافت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خانه ملت، لطف اله سیاهکلی درباره استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت، گفت: استیضاح به معنای برگزاری جلسه محاکمه نیست و استیضاح یعنی توضیح خواستن از وزیر، در واقع شخص وزیر باید فعالیت ها و اقدامات خود درباره محورهای استیضاح را تشریح کند بنابراین استیضاح فرصت بسیار مناسبی برای دولتمردان به منظور دفاع از عملکردشان است؛ اگر عملکرد آن ها، نمایندگن را قانع کند، ماندگار می شوند در غیر این صورت برکنار خواهند شد.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی درباره استیضاح وزیر صمت، افزود: همه ما به این نتیجه رسیدیم که آقای فاطمی امین توانایی اداره این وزارتخانه را ندارد، از سوی دیگر وزیر صمت نتوانست در ارائه برنامه هایش ما را قانع کند.

وی با بیان اینکه ما درصدد اصلاح امور وزارت صمت به ویژه موضوع تنظیم بازار کالاها و خودرو بودیم بنابراین طرح استیضاح وزیر صمت کلید خورد، اضافه کرد: دولت پیام مجلس مبنی بر اینکه اداره این وزارتخانه با وزیر کنونی امکان پذیر نیست را دریافت کرد از سوی دیگر با توجه به ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت پیام مجلس برای تغییر در وزارت صمت را دریافت کرد

دولت پیام مجلس برای تغییر در وزارت صمت را دریافت کرد