مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 10:072022-06-29سياسي

وزیر یمنی به فارس: دشمن از آتش بس برای تقویت نفوذ بهره برداری می کند


وزیر اطلاع رسانی یمن گفت، اهداف آتش بس محقق نشده و ائتلاف سعودی از این آتش بس به نفع خود بهره برداری می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ضیف الله الشامی وزیر اطلاع رسانی دولت نجات ملی یمن گفت، دشمن و اشغالگر از آتش بس موقت به منظور تقویت نفوذ و غارت ثروت یمن بهره برداری می کند.

وی به خبرگزاری فارس گفت، پرونده های انسانی در آتش بس شکننده سازمان ملل،علیرغم آنکه موجود است اما در عمل تقریبا وجود ندارد و این طرح آتش بس در خدمت متجاوزان است.

این مسؤول ارشد در دولت نجات ملی یمن در ادامه به موضوع توقف کلیه عملیات های نظامی هجومی بر اساس متن آتش بس پرداخت و تصریح کرد، عملیات نظامی متوقف شده اما نقض مکرر آتش بس در مناطق مرزی و خطوط تماس در جبهه ها متوقف نشده؛ اینها مستندسازی شده و در گزارش های روزانه رسانه ها منتشر می شود.

الشامی درباره سوءاستفاده ائتلاف سعودی از آتش بس هم گفت، دشمن و اشغالگر از این آتش بس انسانی به منظور تقویت نفوذ و ابزارهای خود استفاده می کند.

وی افزود، بر اساس آتش بس قرار بود فرودگاه صنعاء و بندر الحدید بازگشایی شود اما در عمل چیزی که انجام شده و قابل ذکر باشد رخ نداده است بندرها و فرودگاه ها باز نشدند، حقوق ها پرداخت نشد بلکه وضع بدتر شد و غارت ثروت یمن در روز و شب ادامه دارد؛ در صورتی که اهداف آتش ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر یمنی به فارس: دشمن از آتش بس برای تقویت نفوذ بهره برداری می کند

وزیر یمنی به فارس: دشمن از آتش بس برای تقویت نفوذ بهره برداری می کند