مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 10:022022-06-29سياسي

چرا باید از عملکرد وزارت نیرو در دولت روحانی تحقیق و تفحص شود؟


نماینده مردم شهرکرد، سامان و بن در مجلس با بیان اینکه فرونشست ها و خشکیدگی ها نتیجه تصمیمات غلط وزارت نیرو است، گفت: به زودی با تشکیل یک تیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، 228 نماینده حاضر در صحن مجلس شورای اسلامی در نشست علنی روز سه شنبه (7 تیر) با 120 رأی موافق، 81 رأی مخالف و 16 رأی ممتنع با تحقیق و تفحص از نحوه عملکرد وزارت نیرو در دولت روحانی در خصوص انتقال آب بین حوضه ای موافقت کردند.

نماینده مردم خمینی شهر در روند بررسی گزارش کمیسیون کشاورزی درباره تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه عملکرد وزارت نیرو در دولت حسن روحانی در خصوص انتقال آب بین حوضه ای نطقی احساسی داشت که فیلم آن در فضای مجازی دست به دست شد.

به منظور چرایی اجرای طرح مذکور و تشریح آسیب های انتقال آب بین حوضه ای به محیط زیست استان های درگیر با نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس گفت وگو کردیم.

احمد راستینه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: انتقال آب های بین حوضه ای سبب تخریب محیط زیست و برهم خوردن توازن جمعیتی کشور شده است.

نماینده مردم شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مقام معظم رهبری در سیاست های کلان ابلاغی زیست محیطی نظام جمهوری اسلامی بندهای مهمی در خصوص ضرورت حراست از محیط زیست بیان کردند مخصوصا ایشان حفظ 2 ثروت ضرور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا باید از عملکرد وزارت نیرو در دولت روحانی تحقیق و تفحص شود؟

چرا باید از عملکرد وزارت نیرو در دولت روحانی تحقیق و تفحص شود؟