مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 09:472022-06-29سياسي

دولت خاتمی و روحانی اگر افتخار داشتند که وضع اصلاح طلبان این نبود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین مرعشی در کلاب هاوس گفت: وقتی آقای خاتمی در سال 76 به پیروزی رسیدند به اندازه ای این پیروزی در کام ملت و نیرو های سیاسی میانه رو و اصلاح طلب و تحول خواه شیرین بود که بعضا دوم خرداد برای دوره ای طولانی به نام گروه .

- دبیرکل حزب اشرافی کارگزاران ادعا کرد: برخلاف دولت اصلاحات، دولت رییسی در سالگرد پیروزی انتخاباتی خود چیزی برای افتخار ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین مرعشی در کلاب هاوس گفت: وقتی آقای خاتمی در سال 76 به پیروزی رسیدند به اندازه ای این پیروزی در کام ملت و نیرو های سیاسی میانه رو و اصلاح طلب و تحول خواه شیرین بود که بعضا دوم خرداد برای دوره ای طولانی به نام گروه های سیاسی حامی آقای خاتمی تبدیل شد و تا سال ها بخشی از اصلاح طلبان مشـهور به دوم خردادی ها شدند و هر سال به سالگرد این پیروزی افتخـار می کردند.

این روز ها از هیچ یک از هواداران آقای رییسی در سالگرد انتخاب ایشان هیچ عکس العملی ندیدم که نشان از افتخار به انتخابات سال گذشته داشته باشد و عجیب بود که چرا جبهه پیروزی سال گذشته نمی تواند بـه این تاریخ افتخار کند.

مرعشی گفت: یک رویکرد در انتخابات این بود که اجازه دهیم خودشـان روی کار بیایند تا مسـائـل کشـور حل شود مثلا سختگیری ها کم می شود، در فرهنگ مسامحه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت خاتمی و روحانی اگر افتخار داشتند که وضع اصلاح طلبان این نبود

دولت خاتمی و روحانی اگر افتخار داشتند که وضع اصلاح طلبان این نبود