مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 09:372022-06-29سياسي

غریب آبادی: 25 هزار نفر در ایران ترور شدند/ ایران بزرگترین قربانی تروریسم در دنیا


جمهوری اسلامی ایران بزرگترین قربانی تروریستی است، بیش از 25 هزار نفر در ایران بر اثر اقدامات تروریستی جان خود را از دست داده اند که حمایت آمریکا در تمامی این جنایات تروریستی وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس؛ کاظم غریب آبادی، دبیر ستاد حقوق بشر و معاون امور بین الملل قوه قضاییه در همایش افشای حقوق بشر آمریکایی که صبح امروز در تالار ایوان شمس برگزار شد، اظهار کرد: این نشست باید محل افشای جنایات آمریکا باشد.

معاون امور بین الملل قوه قضاییه بیان کرد: آمریکا از حقوق بشر کاملا به عنوان ابزار سیاست خارجی خود برای وصول به اهداف خود استفاده می کند.

آمریکا در عرصه سیاسی برای کشورها پرونده سازی می کند تا آن ها را وادار به استفاده از استانداردهای حقوق بشری خود کند.

  غریب آبادی اظهار کرد: این هفته باید هفته بازخوانی حقوق بشر باشد، حقوق بشری که به جنایات و عدم اجرای استاندارد حقوق بشر آمریکا در این کشور توجه دارد.

وی با اشاره به اینکه بیشترین تعداد زندانیان در آمریکا وجود دارد، گفت: بیش از 2 میلیون زندانی در آمریکا وجود دارد که همین امر آمریکا بزرگترین زندان دنیا کرده است.

غریب آبادی گفت: آمار زندانیان سیاه پوست 4 برابر سفید پوست است که این بیانگر نگاه تبعیض آمیز در آمریکا است، 4هزار نفر زندانی به طور متوسط سالانه در این کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غریب آبادی: 25 هزار نفر در ایران ترور شدند/ ایران بزرگترین قربانی تروریسم در دنیا

غریب آبادی: 25 هزار نفر در ایران ترور شدند/ ایران بزرگترین قربانی تروریسم در دنیا