مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 09:372022-06-29سياسي

فوت بانوی زائر حج تمتع هنگام اقامه نماز جماعت


طبق اعلام مدیر کاروان حج تمتع قشم یک بانوی زائر 63 ساله اهل بندر کلاهی از توابع شهرستان میناب استان هرمزگان در کاروان اعزامی قشم در سرزمین وحی درگذشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، عبدالجواد کمالی در مورد مرگ یک زائر در حج اظهار داشت: این بانوی فوت شده زینب ملاحی نژاد نام دارد که به عنوان میهمان به همراه همسرش از بندر کلاهی، دهستان تیاب بخش مرکزی شهرستان میناب استان هرمزگان به کاروان حج تمتع شهرستان قشم به شماره 32023 ملحق و از طریق فرودگاه بین المللی شهدای پرواز 655 بندرعباس به سرزمین وحی اعزام شده است.

وی ادامه داد: این بانوی زائر مینابی هنگام اعزام به سرزمین وحی هیچ گونه بیماری زمینه ای نداشت و بعد از ورود به شهر مقدس مکه هم از حال عمومی و جسمانی خوبی برخوردار بود، اعمال عمره را به درستی انجام داد، چندین جلسه هم در مسجد الحرام حضور داشت، طواف مستحبی را هم انجام داد، روز (شنبه چهارم تیر 1401) در حلقه قرآن هتل محل اسکان زائران قشمی بود که هنگام شرکت در نماز جماعت بانوان در حالت رکوع در اثر حمله قلبی متاسفانه جان به جان آفرین تسلیم کرد.

مدیر کاروان حج تمتع شهرستان قشم توضیح داد: همسر این بانوی مومنه که در کاروان اعزامی حج تمتع از قشم حضور دارد با مشورت با خانواده خود در ایران رضایت داد که شامگاه سه شنبه نماز میت بر پیکر این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت بانوی زائر حج تمتع هنگام اقامه نماز جماعت

فوت بانوی زائر حج تمتع هنگام اقامه نماز جماعت