مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 09:322022-06-29سياسي

مظلومیت شهید بهشتی از شهادت ایشان غم انگیزتر بود


نماینده ولی فقیه در استان قزوین در مراسم بزرگداشت شهید بهشتی و شهدای حادثه تروریستی هفتم تیر گفت: مظلومیت شهید بهشتی از شهادت ایشان غم انگیزتر بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی در مراسم بزرگداشت شهید بهشتی و شهدای حادثه تروریستی هفتم تیر ماه سال 1360 که در مسجد امام حسن عسکری (ع) قزوین برگزار شد، اظهار کرد: شهادت سردار بزرگ اسلام، اندیشمند، متفکر، عارف، فیلسوف، آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن از یاران باوفای آن شهید بزرگوار را تسلیت عرض می کنم.

وی ادامه داد: روزی که این خبر رسید را به یاد داریم، نمی خواستیم باور کنیم که این اتفاق ناگوار رخ داده است، البته در تیر ماه حوادث گوناگونی از این قبیل رخ داده است، رهبر فرزانه انقلاب نیز مورد سوء قصد منافقین قرار گرفته و جانباز شدند، همان زمانی که ایشان در بیمارستان بودند اتفاق انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی رخ داد و آیت الله بهشتی که از دوستان صمیمی رهبری بودند همراه یارانشان به شهادت رسیدند.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: با مقاومت و استقامت امثال بهشتی ها این انقلاب به نتیجه رسید، امام خمینی (ره) وقتی قیام کردند بسیاری از ما مردم هنوز خودمان را نشناخته و راهمان را پیدا نکرده بودیم، آن یاران نزدیک امام تلاش کرده و روشنگری کردند تا اقشار مختلف، امام را بشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مظلومیت شهید بهشتی از شهادت ایشان غم انگیزتر بود

مظلومیت شهید بهشتی از شهادت ایشان غم انگیزتر بود