مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 09:072022-06-29سياسي

معاون استاندار قم: مدیریت استان مخالف حبس زمین است


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم بر مخالفت مدیریت استان با هرگونه حبس زمین توسط دستگاه ها تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی استانداری قم، ابراهیم معتمدی در جلسه ستاد بازآفرینی استان که در سالن جلسات سازمان قطار شهری برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: ضوابط و قوانین مرتبط با بازآفرینی شهری باید به نحوی تدوین شود که قابل استفاده برای عموم مردم باشد.

وی با اشاره به بلوک های مستعد جهت تهاتر در بازآفرینی شهری، گفت: در حال حاضر روش و معیار کلی در این زمینه وضعیت مشخصی ندارد و از طرفی مدیریت استان با فریز، بسته نگه داشتن و حبس اراضی و پلاک ها در این طرح ها مخالف است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم ضرورت تأمین به موقع زیرساخت ها در امور مربوط به بازآفرینی شهری را موردتوجه قرار داد و خاطرنشان کرد: تأمین زیرساخت آب، برق و گاز تا ورودی اراضی 48 و 32 هکتاری شهرک پردیسان بر عهده شرکت های خدمات رسان است.

وی یادآور شد: در حال حاضر هم افزایی و همدلی مطلوبی در بین مجموعه مدیریت استان و شهرداری قم در خصوص طرح های بازآفرینی شهری وجود دارد که باید از این فرصت نهایت استفاده انجام بگیرد.

معتمدی با اشاره به آماده سازی اراضی 32 هکتاری شهرک پردیسان گفت: هم اکنون حدود 280 خانه در حریم دکل فشارقوی برق شناسایی شده که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار قم: مدیریت استان مخالف حبس زمین است

معاون استاندار قم: مدیریت استان مخالف حبس زمین است