مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 09:072022-06-29اقتصادي

وزیر جهاد: ذهن تولید کنندگان مشوش نشود فساد و رانتی در واردات آریو تجارت نبوده است


زمانی بانک مرکزی به یک شرکت واردکننده ارز پرداخت می کند که کالای او وارد گمرک شده باشد این شرکت بخشی از نهاده را وارد کرده و بخش دیگر را وارد نکرده و ارزی به او پرداخت نشده است.

- به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در سفر به استان آذربایجان شرقی و در حاشیه بازدید از شهرک گلخانه ای شهرستان ملکان، در واکنش به موضوع فساد و رانت در واردات نهاده ها توسط یک شرکت اظهار داشت: در بحث نهاده های دامی و تأمین آن، سامانه شفافی با نام بازارگاه در وزارت جهاد کشاورزی وجود دارد که نهاده ها بر روی این سامانه به خریداران عرضه و فروخته می شود.

وی افزود: یکی از مأموریت های معاونت توسعه و بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی رصد بر روی سامانه بازارگاه و تأمین و رفتار شرکت ها است که یکی از شرکت های در تأمین دچار تأخیر است که این موضوع جدیدی نیست و ما در گذشته نیز این تأخیرها را داشته ایم.

ساداتی نژاد با اشاره به اجرای هدفمندی و مردمی سازی یارانه ها و نظام عادلانه توزیع در ابتدای سال، یادآور شد: دغدغه های زیادی در حوزه تولید وجود داشت و تلاشمان بر آن بوده که آرامش در حوزه تولیدکنندگان حاکم باشد.

وی با بیان این که یکی از تولیدکنندگان در تأمین نهاده دچار تأخیر شده است، افزود: بررسی هایی در این زمینه انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر جهاد: ذهن تولید کنندگان مشوش نشود فساد و رانتی در واردات آریو تجارت نبوده است

وزیر جهاد: ذهن تولید کنندگان مشوش نشود فساد و رانتی در واردات آریو تجارت نبوده است