مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 08:072022-06-29سياسي

آیت الله اعرافی: شورای فقهی و حقوقی زنان راه اندازی شود


رسیدن به یک شورای فقهی و حقوقی متقن علمی ویژه بانوان نیازمند مقدماتی است که این مقدمات باید مورد مطالعه و توجه قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت الله علیرضا اعرافی مدیرحوزه های علمیه، شب گذشته در دیدار معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور که در دفتر مدیر حوزه برگزار شد، با اشاره به اهمیت راه اندازی شورای فقهی و حقوقی زنان، اظهار کرد: با توجه به ابواب مختلف فقهی، دفتر فقه معاصر حوزه در دوره جدید با رویکرد بررسی مباحث جدید راه اندازی شده است و بسیاری از این مباحث امروز در کتب درسی حوزه وارد شده و مورد مطالعه قرار می گیرد.

عضو فقهای شورای نگهبان، ادامه داد: برای اینکه بتوانیم در راه اندازی شورای فقهی و حقوقی زنان به صورت عالمانه و با دقت نظر ورود داشته باشیم، مستلزم آن است که کارگروه های علمی بر حسب موضوعاتی که از سوی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری مطرح می گردد، تشکیل شود تا مسائل به صورت دقیق، متقن و عالمانه مورد بررسی قرار گرفته تا به آن هدف مورد نیاز نزدیک گردد.

آیت الله اعرافی بیان کرد: با توجه به نیاز امروز جامعه، معتقد هستم در سه گام می توانیم فعالیت را آغاز کنیم، نخست؛ 10-20 موضوع تحقیقی را عرضه کنید تا حوزه علمیه نسبت به آن، اقدامات لازم را انجام دهد، دیگر اینکه با تشکیل دو سه گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله اعرافی: شورای فقهی و حقوقی زنان راه اندازی شود

آیت الله اعرافی: شورای فقهی و حقوقی زنان راه اندازی شود