مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 07:322022-06-29دانش

موافقت نمایندگان مجلس با مصوبه کنکور / هفته آینده خبر های خوبی در این خصوص داریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، منصور کبگانیان، دبیر ستاد نقشه جامع علمی کشور در حاشیه جلسه این ستاد در جمع خبرنگاران در خصوص زمان ابلاغ مصوبه کنکور گفت: - دبیر ستاد نقشه جامع علمی کشور گفت: مصوبه کنکور با موافقت اکثریت اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی و نمایندگان مجلس در مرحله ابلاغ نهایی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، منصور کبگانیان، دبیر ستاد نقشه جامع علمی کشور در حاشیه جلسه این ستاد در جمع خبرنگاران در خصوص زمان ابلاغ مصوبه کنکور گفت: متاسفانه در خصوص سوابق تحصیلی که قرار است در کنکور لحاظ شود سوء تفاهم هایی در اذهان عمومی ایجاد شده و برخی فکر می کنند که این سوابق نمراتی است که دانش آموزان در دبیرستان می گیرند.

می دانید که این نمرات و سوابق تحت آزمون های امن، به صورت سراسری و کاملا عادلانه و با توجه به امکانات فضای مجازی به صورت بر خط خواهد بود.

همه این مسائل بررسی شده است.

وی افزود: بنابراین سوابق تحصیلی به معنای امتحانات نهایی مطمئن است که یک دانش آموز روستایی با دانش آموز شهری هیچ فرقی ندارد و همه تشریحی است.

کبگانیان اضافه کرد: در سال 1402 فقط پایه دوازدهم 40 درصد و سال بعد پایه یازدهم را اضافه می کنیم و بعد از برگزاری کنکور امسال در هفته آینده بیشتر راجع به مصوبات کنکور با مردم حرف می زن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت نمایندگان مجلس با مصوبه کنکور / هفته آینده خبر های خوبی در این خصوص داریم

موافقت نمایندگان مجلس با مصوبه کنکور / هفته آینده خبر های خوبی در این خصوص داریم