مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 23:272022-06-28سياسي

زنجان در حوزه اقتصاد دانش بنیان در جایگاه خود قرار ندارد


استاندار زنجان با بیان اینکه استان زنجان در اقتصاد دانش بنیان در جایگاه خود قرار نگرفته است، گفت: یکی از دلایل این عدم قرار گیری در جایگاه مورد نظر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی در جلسه توسعه اقتصاد دانش بنیان با تاکید بر تغییرات به وجود آمده در حوزه اقتصاد کشور نسبت به چند سال گذشته اظهار کرد: این تغییرات در بخش دانش بنیان به حدی جدی شده است که به ادبیات مقام اول کشور وارد شده است.

استاندار زنجان با بیان اینکه در حال حاضر حوزه اقتصاد دانش بنیان دیگر حالت فانتزی ندارد و تبدیل به یک مقوله ارزشمند شده است، افزود: در این بین نیازمند ارزش گذاری به نیروهای انسانی خود هستیم و یکی از ابزارهای ارزش گذاری به این نیروها احساس مفید بودن و قدردانی از توانمندی آن ها است.

وی با تاکید بر ضروری بودن ایجاد زیست بوم برای اقتصاد دانش بنیان گفت: استان زنجان در این حوزه با اعداد و ارقام پیش می رود و در این میان ضمن اعطای تسهیلات و امکانات عملکردها را هم مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

افشارچی با بیان اینکه استان زنجان در اقتصاد دانش بنیان در جایگاه خود قرار نگرفته است، ادامه داد: یکی از دلایل این عدم قرار گیری در جایگاه مورد نظر، مشکلات ساختاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجان در حوزه اقتصاد دانش بنیان در جایگاه خود قرار ندارد

زنجان در حوزه اقتصاد دانش بنیان در جایگاه خود قرار ندارد