مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 23:122022-06-28اقتصادي

زمین مورد نیاز برای پارک علم و فناوری تامین شده است


رییس پارک علم و فناوری استان زنجان گفت: زمین مورد نیاز برای پارک علم و فناوری زنجان با همکاری راه و شهرسازی در حال تامین شدن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علی آذر پیوند در جلسه توسعه اقتصاد دانش بنیان با مرور مصوبات جلسه قبلی اظهار کرد: مصوبه مربوط به تامین زمین برای پارک علم و فناوری در اراضی گرده داغ با همکاری اداره کل راه و شهرسازی در حال طی مراحل اداری و در واقع روی ریل است.

رییس پارک علم و فناوری استان زنجان با تشریح دیگر مصوبات جلسه قبل گفت: امور مصوبات مربوط به سوله راه اندازی کارخانه نوآوری، فعالیت پارک در محل ستادی تغییر سهام داران صندوق پژوهش و فناوری ارزش آفرین اشراق، تخصیص زمین 220 هکتاری در برای ایجاد شرکت های دانش بنیان هم در حال پیگیری است.

وی در ادامه از برنامه ریزی برای برگزاری رویداد تانا در 22 تیرماه خبر داد و گفت: برای برگزاری این دوره که با حضور مسؤولان پارک های کشوری برگزار می شود نیازمند همکاری ارگان ها هستیم تا به صورت آبرومند برگزار شود.

در ادامه رییس مرکز تحقیقات کشاورزی استان زنجان هم گزارشی از ستاد مربوطه ارائه کرد و گفت: این ستاد در کیلومتر 5 جاده فرودگاه، قرار دارد که دارای هشت بخش تحقیقاتی، 35 عضو هیأت علمی و محقق، 38 نیروی کارشناسی اداری و پژوهشی، 20 نیروی پشتیبانی، مجتمع تحقیقاتی، مرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمین مورد نیاز برای پارک علم و فناوری تامین شده است

زمین مورد نیاز برای پارک علم و فناوری تامین شده است