مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 23:022022-06-28سياسي

پرداخت 10 برابری تسهیلات به شرکت های دانش بنیان


معاون نوآوری و توسعه فناوری صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری گفت: من تضمین می دهم صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری 10 برابر تسهیلات ارائه شده توسط صندوق استان را به شرکت های دانش بنیان پرداخت خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، رضا قربانی زرین، در جلسه توسعه اقتصاد دانش بنیان با معرفی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری اظهار کرد: کشور در حال حاضر 7 هزار شرکت دانش بنیان در کشور فعال است که فعالیت آن ها توسط دبیرخانه ارزیابی می شود.

معاون نوآوری و توسعه فناوری صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری تعداد شرکت های فعال دانش بنیان استان زنجان را 78 واحد اعلام و تصریح کرد: با توجه به ظرفیت های علمی و نیروی انسانی این تعداد شرکت برای زنجان کم و در واقع ناچیز است.

وی با تشریح خدمات مالی و اعتباری صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری ادامه داد: این صندوق در ارائه تسهیلات، ضمانت نامه، سرمایه گذاری و توانمندسازی با شرکت های دانش بنیان همکاری می کند.

قربانی زرین از همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری با 15 بانک خبر داد و گفت: در این همکاری بانک ها اقدام به بازاریابی کرده و در واقع خدمات این صندوق از طریق درگاه و به صورت غیرمتمرکز ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 10 برابری تسهیلات به شرکت های دانش بنیان

پرداخت 10 برابری تسهیلات به شرکت های دانش بنیان