مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 22:522022-06-28سياسي

ائمه جمعه استان نماد مطالبه گری برای مردم هستند


مدیرکل غله استان در دیدار با امام جمعه قلعه رییسی گفت: ائمه جمعه استان نماد مطالبه گری برای مردم هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاروسا، در پی توهین یکی از پیج های ضد انقلاب به امام جمعه قلعه رییسی و استقبال باشکوه مردم و محکوم کردن این موضوع از سوی مردم و مسئولین در روزهای اخیر شاهد حضور و دیدارهای مختلف مسئولین در دفتر امام جمعه قلعه رییسی بودیم.

فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه به همراه هیاتی از سپاه ناحیه کهگیلویه با حضور در دفتر امام جمعه قلعه رییسی این توهین زشت را محکوم کردند.

سرهنگ محقق در این دیدار با محکوم کردن توهین به امام جمعه قلعه رییسی عنوان کرد: نماز جمعه به عنوان نماد وحدت و یکپارچگی امت اسلامی نقش مهمی در تعمیق باورهای دینی مردم و شبهه زدایی و خدمت به خلق ایفا می کند.

حجت الاسلام صلواتی امام جمعه قلعه رییسی هم در این دیدار با تقدیر از تلاش و حمایت سپاه پاسداران یادآور شد: سپاه نماد و شاخص خودباوری و نگاه به درون مرزها است که این موضوع بسیار مورد اهمیت رهبر معظم انقلاب نیز است.

وی سپاه را نماد آبرو و عزت کشور دانست.

قلعه   فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه هم در دیدار با امام جمعه قلعه رییسی با محکوم کردن توهین به امام جمعه قلعه رییسی، نماز جمعه را مظهر و نماد یک دین سیاسی و اجتماعی دانست و گفت: برپایی و برگز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائمه جمعه استان نماد مطالبه گری برای مردم هستند

ائمه جمعه استان نماد مطالبه گری برای مردم هستند