مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 22:472022-06-28سياسي

آغاز پروژه آبرسانی دهستان شعیبیه غربی


آیین کلنگ زنی پروژه آبرسانی دهستان شعیبیه غربی شهرستان شوشترتوسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ولیعصر(عج) برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، پروژه آبرسانی دهستان شعیبیه غربی در راستای سند غدیر و در ذیل قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) با هدف آبرسانی پایداربه بیش از 30 روستای دهستان شعیبیه غربی شهرستان شوشتر به اجرا درخواهد آمد.

سردار محمود معین پور در حاشیه  مراسم افتتاحیه این طرح اظهار کرد: با توجه به قرارگیری دهستان شعیبیه بین 2 رود دز و کرخه نباید شاهد مشکلات آبی در این منطقه باشیم لذا امید است با همکاری اداره آبفا استان خوزستان، سپاه حضرت ولیعصر(عج) و قرارگاه پیشرفت و آبادانی به زودی شاهد به جریان درآمدن دائمی آب آشامیدنی بهداشتی، پاک و سالم در این منطقه باشیم.

همچنین سرگرد مصطفی مجدی نسب جانشین قرارگاه پیشرفت وآبادانی سپاه حضرت ولیعصر(عج) در رابطه با مشخصات فنی این پروژه گفت: در راستای اجرای سند غدیر بناست موضوع آبرسانی به 34 روستای دهستان شعیبیه غربی شوشتر صورت پذیرد که بناست در فاز اول این پروژه تجهیز یک حلقه چاه و اتاقک های تاسیسان آن،خط انتقال به مخازن، لایروبی و بهسازی مخازن موجود و 8 کیلومتر خط انتقال از روستای یشانسخی به روستای عیله اجرایی گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پروژه آبرسانی دهستان شعیبیه غربی

آغاز پروژه آبرسانی دهستان شعیبیه غربی